piątek, 29 listopada 2013

BRAK CZASU : C

Hej , obiecałam , że aktywujemy bloga , ale wraz nie mam czasu :)
Postaram się mieć  go więcej ... Albo będę dawała większe notki , ale nie regularnie.




 





SZKOŁA.
W szkole nuda , wczoraj było zebranie i nie było za dobrze ;_;
Mam z matmy same jedynki i dwójki ; <<
Ostatnio był w szkole 'Top Szef ' Nie wiem ja się pisze Szef po angielsku :D
A jak już mówimy o angielskim to mieliśmy mieć dziś sprawdzian , ale pani wydrukowała dla klas drugich i mamy mieć w poniedziałek  . :D



ŻYCIE.Dziś praktycznie nic nie robiłam , ale mam septuma , hahahahahhaha :D
Nie długo będę miała telefon , wkońcu !!! :D Tak się cieszę xDD
Nie mogę się doczekać zimy , świąt . Sesje , prezenty , powroty ze szkoły w śniegu  *-* 
No i na tą notkę to chyba tyle , mam nadzieje , że blog się rozwinie :) 
PAA :)














                                             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz